top of page
My Pick:
Sprawdź ponownie wkrótce
Po opublikowaniu postów zobaczysz je tutaj.
Search By Tag:
Nie ma jeszcze tagów.

{EN/PL} Hawaiian Goddess. Viva outfit: day 2.


I am often asked: where does all this love towards women come from?

Well it was not like that all my life.

I remember myself 10 years ago: full of insecurities, lack of understanding towards my curves, femininity.. and what comes with it: understanding for other women.

Często dostaję pytania, skąd u mnie tyle miłości do kobiet? :D Otóż nie zawsze tak było... pamiętam siebie sprzed 10 lat. Pełną kompleksów, niepewności, braku zrozumienia dla mojej kobiecości, moich kształtów, ciała...a co za tym idzie-innych kobiet.

The breakthrough came with the Belly Dancing classes. I started looking at myself differently and with time the relationships with others changed as well.

After moving to Belgium I discovered Pin-Up and then my life turned upside down!

I discovered that there is not only clothes that suit me like a glove, but there is a whole world of supportive, positive and happy women out there, that are here to help each other embrace their womanhood and stand by each other for good and for bad!

No matter the age, race, size or believes.

Przełomowym był dla mnie moment, kiedy zaczęłam tańczyć taniec brzucha. Wtedy moje spojrzenie na siebie i inne kobiety zaczęło się powoli zmieniać. Po przeprowadzce do Belgii, odkryłam Pin-Up i od tego momentu moje życie zmieniło się diametralnie :)

Dzięki tej subkulturze nie tylko odkryłam, że istnieją ubrania, w których wyglądam dobrze :D Ale, że są na świecie kobiety, które niesamowicie sie wspierają nawzajem, uczą inne tego, co same potrafią oraz jak akceptować siebie bez względu na pochodzenie, rozmiary, wiek.

This dress came to me packed beautifully, with a letter wishing me luck during the contest and on a hanger!

I loved how Karen, the shop owner, took care of packing it.

If that was not enough, I found a small fascinator inside that matched the dress perfectly!

Look at this video I made from unpacking the box:

Sukienka ta przyszła do mnie nie tylko pięknie zapakowana, ale także na wieszaku! Bardzo lubię taką dbałość o szczegóły.

Karen, właścicielka sklepu nie tylko zapakowała ją pięknie, ale także dodała krótki liścik oraz fascynator, który idealnie pasował do sukienki.

Popatrzcie na ten krótki filmik z otwarcia paczki:

Where the Goddess is born? Inside of every woman! I never thought that perfectly fit clothes will change my way of portraying myself but it happened! This dress from Miss Poppy Wear makes me feel like a Hawaiian Goddess of volcano #Pele - hot and dangerous ;)

Gdzie rodzą się Boginie?

Wewnątrz każdej z nas!

Nigdy nie sądziłam, że perfekcyjnie dobrane ubrania potrafią dodać pewności siebie, ale ta sukienka od Miss Poppy Wear jest idealnym przykładem na to, że dobrze dobrany strój do sylwetki nie tylko pozwala nam wyglądać, ale także czuć się jak milion dolarów.

It is perfect for summer nights, made of 97% cotton and 3% Spandex.

It has spaghetti straps and comes with a matching bolero.

The metal boning inside gives you the perfect hourglass figure, no need for a corset or a shapewear underneath.

Ta hawajska piękność jest idealna na gorące, letnie noce. W skład wchodzi: 97% bawełny i 3% Spandex.

Posiada cieniutkie ramionczka i pasujące bolero.

Nie trzeba pod nią ubierać żadnej bielizny modelującej ani gorsetu, ponieważ góra ma wszyte metalowe fiszbiny, które nadaja idealną figurę klepsydry.

If you want to feel the hot lava in your veins and you love Tiki look, this dress is a must for this year's summer!

Jeśli chcecie poczuć gorącą lawę płynącą w żyłach i kochacie styl Tiki, ta sukienka musi zawisnąć w waszej szafie tego lata!

Photos/Zdjęcia: Klaudia Bałazy

Outfit details/Detale stroju:

Dress/Sukienka: Miss Poppy Wear (brand/marka: Vivien of Holloway)

Bangles/Bransoletki: Vintage

Fascinator: Miss Poppy Wear

bottom of page