top of page
My Pick:
Sprawdź ponownie wkrótce
Po opublikowaniu postów zobaczysz je tutaj.
Search By Tag:
Nie ma jeszcze tagów.

{EN/PL} Let's Flamingle! Viva outfit: Day 2


One of the goals I set before the trip to Vegas, was to take as many Polish designers in my suitcase, as possible ;) Today I would like to talk to you about two of them: the clothing company and the jewelry designer.

Jednym z celów mojej wycieczki do Vegas było promowanie polskich twórców. Mamy tyle niesamowicie utalentowanych osób w kręgach retro, że trzeba ich zachwalać także poza granicami naszego kraju. Dzisiaj przybliżę Wam dwie z nich.

It is 100% Polish brand, based in Kraków, where they also make their clothes.

Zacznijmy od projektu sukienki od Lolipopshop.

Lolipopshop są w 100% polską marką z Krakowa.

Their energetic, unusual and colourful designs stand out from all the other brands that we have based in Poland.

Additionally the owner is also the main organizer of the bi-annual mini-vintage festival: Kogel Mogel.

Ich projekty są kolorowe, unikalne i zdecydowanie wybijają się spośród innych marek retro w Polsce.

Dodatkowo właścicielka Lolipopa, to główna organizatorka Kogla Mogla , targów vintage i retro, które odbywają się w Krakowie dwa razy do roku.

That all being said, I could not leave their product behind.

From the moment I heard what kind of dress Monika wants to put in her SS18 collection, I knew where we will be shooting it: The Flamingo hotel!

Evergreen flamingos are the must-have in every retro-lover's closet!

Biorąc to wszystko pod uwage, nie mogło tej marki zabraknąć w mojej walizce ;)

Od chwili, kiedy Monika powiedziała mi jaką sukienke chce włączyć do wiosennej kolekcji, wiedziałam gdzie będziemy w niej robić zdjęcia- sławny hotel, który powstał w latach 50tych w Vegas: The Flamingo!

Tak, flamingi to motyw, który każda retromaniaczka musi mieć w szafie!

The design is very simple, based on the original pattern from the 50s and will suit all body shapes with no problem.

To enhance the waist, there is a matching belt available.

Both the fabric and lining are 100% cotton. Ideal for warm, spring days.

Krój tej sukienki jest bardzo prosty. Wzorowany na wykroju z lat 50tych będzie wyglądał dobrze na każdej sylwetce.

Dla podkreślenia talii, mamy pasek z tego samego materiału z plastikową klamrą.

Zarówno podszewka jak i sukienka uszyte są w 100% z bawełny, co daje komfort w noszenia nawet w gorące dni.

Once we agreed on all the details and the dress was being made I asked another amazing, Polish designer to create matching jewelry for it!

This is how those glittery, sparkling earring and a brooch from I love Retro, landed with me in Vegas.

Look at them how shiny they are!

Kiedy ustaliłyśmy już wszystkie szczegóły i dostałam zdjęcie próbki materiału, napisałam do kolejnej niesamowicie utalentowanej, polskiej producentki, tym razem biżuterii- I love retro.

W taki sposób te piękne świecidełka w postaci kolczyków i broszki, wylądowały w walizce obok sukienki.

Kocham brokat, a I love retro rozumie to doskonale!

Róża, the owner of the brand is the first one in Poland, who does fakelite goodies for the retro-loving Ladies.

I love all her designs and if I had a wall to display them, I would definitely do (here a little hint for my hubby for our new house ;))

On top of being purdy, they are also very solid designs! I can compare them with other European brands available on the market and she is, with no doubt, the best one!

Highly recommended!

Róża, właścicielka marki, jest pierwsza w Polsce producentką bizuterii z fakelitu.

Muszę przyznać, że jestem zachwycona jakością jej produktów i w porównaniu do innych europejskich marek, nie mają one sobie równych!

Są zatem nie tylko piękne, ale także wytrzymałe.

Szczerze polecam i żałuję, że nie mam osobnej gablotki na ścianie, żeby eksponować tylko te skarby!

In addition to the I love Retro beauties, I chose another fantastic, creative woman's design- bangles from Splendette.

Their new collection is just a wonderful candystore for glitter and sparkle lovers!

Did I ever mention that I must have been a magpie in my past life? ;)

Niesamowitym jest to, jak komplet od I love Retro zgrał się z zestawem bransoletek z zupełnie innej firmy, tj. brytyjskiej marki Splendette.

Uwielbiam ich wiosenną kolekcje. Te wszystkie brokaty i kolory <3

Czy ja kiedyś wspominałam, że musiałam być sroką w przeszłym wcieleniu? ;)

You can see the unpacking of the box that came to me from Splendette for the Vegas trip here:

Filmik z otwarcia pudełka z dobrociami od Splendette znajdziecie tutaj:

It is amazing, how they both match! I love the result and felt like a million dollars on that sunny morning.

There were a lot of comments and compliments about this outfit, especially when I was standing in-front of the live birds :D

Cały zestaw wzbudzał naprawdę duże zainteresowanie, szczególnie kiedy pozowałam przy żywych flamingach :)

The last piece are the shoes.

I bought this crazy pair from Miss L-Fire last year and was wondering, when will I have a chance to wear them... :D

They are glittery as well, so all those accessories were like matches made in heaven!

Ostatnim elementem tego zestawu były buty.

Są wręcz stworzone do reszty stroju: są w takich samych kolorach jak biżuteria i także mają w sobie brokat!

Kombinacja idealna!

That was the easiest outfit to complete from all of the ones I took on that trip ;)

Przyznam się Wam, że skompletowanie tego zestawu ze sobą było najłatwiejsze ;)

Outfit details/ Szczegółowy opis zestawu:

Dress/ Sukienka: Lolipopshop

Earrings and brooch/Kolczyki i broszka: I love Retro

Bangles/Bransoletki: Splendette

Shoes/Buty: Miss L-Fire

As a bonus Klaudia and I. You can see how happy flamingos make you feel :D

Jako bonus zdjęcie Klaudii i mnie. Możecie zobaczyć jak uszczęśliwiają człowieka flamingi :D

Kisses,

bottom of page