top of page
My Pick:
Sprawdź ponownie wkrótce
Po opublikowaniu postów zobaczysz je tutaj.
Search By Tag:
Nie ma jeszcze tagów.

Dajcie kobiecie.../Give a woman...


...dobra bielizne, a zawojuje swiat!

...a right lingerie and she will conquer the world!

Parafrazujac troche slowa Marylin Monroe chcialam Wam dzisiaj przyblizyc niezwykla osobe oraz jej marke: Ewa Michalak.

Paraphraising the words of Marilyn Monroe a bit I would like to get you familiar with a very special person and her brand: Ewa Michalak .

Cenie sobie komfort noszenia i dbalosc o detale, ktore jako klientowi, daja mi poczucie, ze produkt byl zaprojektowany specjalnie dla mnie!

I value the comfort and attention to details, which makes me feel, that the product was design especially for me!

Liczylam ostatnio i w komodzie mam 15 roznych stanikow od Ewy, wiec czas napisac o niej i tym, jak zmienila nie tylko moj wyglad, ale takze poprawila sylwetke!

Recently I counted that I have around 15 bras from Ewa in my dresser, so it it time to write how she changes not only my appearance but helped me with my spine problems!

Effuniaki (jak potocznie mowimy na jej projekty my, fanki i nosicielki ;)) powstaly w 2008 roku i pomimo tego, ze nie jest to pierwsza firma produkujaca bielizne dla bardziej wymagajacych w Polsce, jest najbardziej rozpoznawalna.

Effuniak (as we, happy users and fans, like to call it) was invented in 2008 and despite the fact, there is more lingerie companies in Poland is the most recognizable.

Dlaczego?

Po pierwsze: niezwykla dbalosc o klienta, a po drugie: niestandardowe rozmiary (takie duze i takie male), ktorych nie oferuja inni producenci.

Why? Well, first of all it is an extraordinary care of the client, second of all: non-standard sizes (big and small), which other companies do not offer.

O Ewie dowiedzialam sie pierwszy raz w 2010 roku, kiedy moja kolezanka z pracy, konczaca kurs Brafittingu, zabrala mnie do najstarszego sklepu w Krakowie oferujacego niestandardowe rozmiary bielizny!

I got to know about Ewa's lingerie cause of my colleague from work, that was attending a brafitting course. She took me to the oldest shop in Cracow, that offers wider range of sizes.

Weszlam jako 75F, a wyszlam jako 70HH! :O

Nawet udalo mi sie znalezc zdjecie z 13 wrzesnia 2010!!! Plunge Plisowany Czarny :D

I went in as a standard 75F and went out as 70HH! :O

I could even retreive a photo I took of this first bra! Dated 13 September 2010!

Tak, tak! Prawdziwy dobor stanika, to nie to, co oferuje nam wiekszosc firm bielizniarskich szyjacych na manekiny, ale dokladne mierzenie, zwracanie uwagi na ksztalt piersi, sposob zakladania stanika...

Yes a real bra shopping is not what we are used to do: going to the shop and grabbing the size, we think we are... It is a detailed measure, paying attention to the shape of your breasts, the way you put the bra on, etc.

Jak widac na zalaczonym obrazku: moj biust jest bardzo obfity i znaleznienie czegos, co dawaloby mi komfort noszenia+ nie wygladalo jak babciny namiot, wydawalo mi sie graniczyc z cudem.

As you can see on the picture attached: my boost is quite imposing and finding something that would give me a comfortable wear and not look like a tent was almost a miracle.

Dodatkowo posiadanie tak obfitych ksztaltow, czesto prowadzi do bolow plecow.

On top of that carrying this weight each day makes your spine go coconut and back pain is a 'normal' side effect that noone seem to mention ;)

Odkad nosze Effuniaki- ani ksztalt biustu ani moja postura nie cierpia!

Mowilam troche o tym, w trakcie wywiadu z YoWanna: tutaj.

Since I wear Effuniak I did not notice the change in my breasts shape or have a painful back!

I talked about it a bit during the interview with YoWanna: here

Goraco polecam wybranie sie do sklepu, ktory oferuje Brafitting w Waszym miescie.

Gwarantuje, wyjdziecie jak nowo narodzone!

I jak to lubie mowic: Jak raz sprobujesz Effuniaka, nic innego juz nie lezy jak powinno!

I highly recommend you visiting a shop that provided professional brafitting consultations.

I can guarantee you: you will feel like a newborn afterwards.

And how I like to say: Once you go Effuniak, you do not want to go back ;)

W mysl tej zasady, moja bielizna slubna takze skladala sie z biustonosza (BM Bibi Bianka) i fig (niewidocznych na zdjeciu) od Ewy <3

Following this rule my wedding lingerie was coming from Ewa as well <3

Zdjecie autorstwa/ Picture by: Weselnipaparazzi.pl

No wiec niedlugo bedzie 7 lat odkad jestem wierna tej marce i konczac rok 2016 chcialam zrobic cos specjalnego, wiec zdecydowalam sie na piewrsza sesje bielizny!

Pozujac oczywiscie w zestawie od Ewy! <3

Since it will be 7 years soon, since I am faithful to this brand, I wanted to do something special to end 2016.

So I decided to have my first ever lingerie photoshoot.

Obviously in Ewa's set!

Mam na sobie biustonosz SF (polusztywniany) Trapez w rozmiarze 70HH (jakos przez lata moj rozmiar pozostal ten sam...), ktory lezy jak ulal !

I am wearing the Trapez set: the Semi-soft (SF) bra size 70HH that fits like a glove and matching bottom in a size 42.

Do pary zamowilam sobie figi Trapez w rozmiarze 42 (aktualnie niedostepne na stronie).

Co mi sie bardzo podoba to to, ze figi z przodu maja taki sam material jaki jest uzyty na miseczkach, z tylu natomiast fikusna koronke!

Idealne polaczenie wygody z seksownoscia!

What I like about those knickers is that in a front then have the same fabric, as the bottom of the bra and the back is just a lace.

This combination is both comfy and sexy!

Perfect match!

Piekna, niebabcina bielizna w przystepnych cenach? Na dodatek polskiego producenta?

Marzenie... ale takze rzeczywistosc! :)

Beautiful, not tent-like and affordable lingerie?

Dream... but also a reality!

Milego przegladania stronki i udanych zakupow!

Happy shopping!! <3

Zestaw Trapez/Trapez Set:

Zestaw Magique/Magique Set:

Photo and hairpiece: @swan.el.lucifera

Zestaw Malinowy/Malinowy Set:

Photo and hairpiece: @swan.el.lucifera

bottom of page